Reklamačný poriadok
Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb – nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 12 mesiacov.
Ako postupovať pri reklamácii produktov:
1.Vyplňte Reklamačný protokol. Na stiahnutie TU
2. Pošlite reklamovaný produkt spolu s Reklamačným protokolom na nižšie uvedenú adresu.
3. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia.
4. V prípade uznanej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný).
Tovar zasielajte na adresu:
gaming.sk, s.r.o
Bavlnárska 314/8
911 05 Trenčín